אחרי שנים של עבודה קשה, התחלתם לצבור קצת כסף והחלטתם שעכשיו הכסף יתחיל לעבוד בשבילכם. הגעתם למסקנה שעדיף ללכת על פתיחת תיק השקעות, ולפזר את הכסף בקרב מסלולי השקעה שונים, מי יודע אולי בסוף עוד תגלו שאתם לא באמת צריכים לעבוד יותר.

לאלפי ישראלים יש תיקי השקעות. אגב יש שמשקיעים בצורה כזו או אחרת דרך ביטוח פנסיה, קרנות השתלמות וקרנות אחרות בהן הוא מושקע אם זה דרך מקום העבודה ואם זה באופן עצמאי, בהנחה והוא דאג לעצמו לפנסיה כמובן.

פתיחת תיק השקעות זה לא דבר מסובך. כל בית השקעות ישמח לעמוד לרשותכם ולפתוח עבורכם תיק. הרעיון עובד באופן הבא. אתם מחליטים על סכום מסוים אותו אתם רוצים להשקיע. לאחר מכן אתם תחליטו ביחד עם מנהל השקעות, על פי המלצותיו, היכן כדי להשקיע, מדיניות ההשקעה שלכם תתבצע על פי הטעם שלכם בהשקעות, רמת הסיכון, טווח ההשקעה, וכו' וכמה מדיניות ההשקעה הזאת מתאימה לאופי שלכם.

אחרי שאתם מבצעים את השלב של פתיחת תיק השקעות ושמים את הכסף שלכם בידיו של מנהל תיק ההשקעות, כל מה שנותר לכם זה לבדוק מדי פעם מה עשה הכסף שלכם והאם הוא עבד בשבילכם או שלא.

אתם מוזמנים לפנות לבית השקעות כיוון, בית השקעות ייחודי, שם תוכלו ליהנות ממנהלי השקעות מובילים בתחום, הם ישמחו להציג בפניכם תמונה מלאה של עולם ההשקעות, וישמחו עוד יותר לעזור לכם לפתוח תיק השקעות ולהתחיל לתת לכסף לעבוד בשבילכם.

אין באמור בגדר שיווק השקעות (שיווק השקעות: ייעוץ השקעות כשלנותן הייעוץ יש זיקה ל"נכס פיננסי", להלן: "שיווק השקעות") ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בעל רישיון עפ"י דין, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. המידע אינו מתיימר לכלול חלק ו/או את כל המידע הדרוש למשקיע ו/או ב ו/או כל גוף אחר שהוא, לצורך החלטת השקעה ומשכך, ולמען הסר כל ספק, אינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי, לרבות שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כיוון ניהול תיקי השקעות אינה מתחייבת לעדכן את המידע בכל עת ולפיכך יש לבצע בדיקה מקיפה לרבות התייעצות עם מומחה בתחום הרלוונטי בטרם הסתמכות על המידע האמור ואין להסתפק בעיון במידע בלבד. כוון ניהול תיקי השקעות בע"מ לא תהיה אחראית בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שיגרם מהסתמכות על המידע, אם ייגרמו

מוזמנים לקרוא בנוסף:

יועץ השקעות בבנק