השקעות סולידיות

עולם ההשקעות מתחלק לשניים, יש את המשקיעים הנועזים אלא אשר מוכנים לשים את הכסף שלהם בהשקעות שאיש לא מאמין בהם, לרכוש מניות של חברות שאיש לא חושב שהן יצליחו, ויש את מי שמאמין בהשקעות סולידיות, הוא הולך על בטוח ולא מוכן להפסיד את כספו.

משקיע לא סולידי, נקרא לו משקיע מופרע, הוא מישהו שיש לו מספיק כסף ולכן הוא מוכן גם לקחת הימורים, מצד שני הוא יודע, שאם הוא יצליח, יקראו לו גאון ואם הוא יכשל, הוא ייחשב למשקיע גרוע שאסור לסמוך עליו. משקיע שמאמין בהשקעות סולידיות הוא מי שבדרך כלל אין לו גב כלכלי רחב, ולכן הוא יבחר את כספו בקפידה, הוא יעדיף להרוויח מעט בתנאי שיצטרך להשקיע מעט, הוא לא ייחשב לגאון וגם לא למשקיע כושל, אך בסופו של יום הוא ייהנה מרווח מסוים וזה יספיק לו.

מרבית המשקיעים הם סולידיים, ולו מהסיבה הפשוטה, שאם הם לא היו כאלה, אז הם היו מפסידים את כספם. מי שהוא משקיע פרטי, כלומר משק בית שמעוניין להגדיל קצת את ההכנסות שלו. אז הוא יעדיף להתעסק עם השקעות סולידיות. לשם כך הוא יפנה אל יועצי השקעות בשביל לבחור מסלולים פשוטים וברורים. אלה יכולים להיות מסלולים של השקעות במניות חול, בעיקר מניות בטוחות של חברות מוכרות, חברות אינטרנט, אלקטרוניקה, תרופות, נפט, גז, תעופה, בעוד שמשקיע לא סולידי, ישקיע את כספו דרך יועצי השקעות או באופן אחר, בחברות צעירות שהוא מאמין בהן, חברות שיוצאות עם פטנטים ייחודים שהוא מאמין שיצליחו לכבוש את השוק, חברות שנמצאות בקריסה כללית והוא מאמין שיש להן סיכוי להתאושש (במקרה כזה הוא קונה מניות בזול ויכול בעתיד, בהנחה והחברות מתאוששות, למכור במחיר גבוה). משקיע לא סולידי יבחן את ההשקעות שלו לטווח הרחוק, אך הוא ידאג גם להיות פעיל בשוק כל יום, משקיע סולידי, בדרך כלל, ישים את הכסף שלו בתוכנית מסוימת, וישכח ממנה עד שירצה להשתמש בכסף.

מה עדיף להיות? הכל שאלה כמה כסף יש לכם ואיזה סוג של אנשים אתם, אופן עקרוני להיות משקיע סולידי זה קל יותר, להיות משקיע לא סולידי זה הרבה יותר מעניין.

אם אתם רוצים לדעת עוד על השקעות סולידיות ולא סולידיות כולל רכישת מניות בחול, זה הזמן לפנות לצוות יועצי השקעות של כוון בית השקעות, אנחנו נשמח לעזור לכם.

001

מוזמנים לקרוא בנוסף:

מניות ישראליות בנסדק