השקעות בסיכון נמוך

מי שקורא את מדורי הכלכלה יכול לזהות שני מאפיינים מנוגדים, מאפיין אחד, משקיעים שעשו את כספם בהשקעות קיצוניות, השקעות שפסע אחד עמד בין כישלון גמור להצלחה היסטרית מאפיין שני, מולם, עמדו משקיעים שעשו זאת צעד אחר צעד, משקיעים שלא לקחו סיכונים כבדים, ידעו היכן להשקיע את הכסף שלהם ועשו את זה. הם עשו את זה בזכות השקעות בסיכון נמוך.

כל החוכמה בכלכלה היא לדעת במה להשקיע אך חשוב לא פחות הוא לדעת מתי להשקיע, בכמה להשקיע, ואיך להשקיע. אנחנו נסביר כאן את ההיגיון שעומד מאחורי השקעות בסיכון נמוך ולמה השקעות כאלו עדיפות ללקוחות המחפשים השקעות פחות מסוכנות.

השקעות בסיכון נמוך הן השקעות שנחשבות יחסית בטוחות, כלומר טווח הסיכון שלהן הוא נמוך, מצד שני, זה אומר שטווח הרווח הוא לא גדול. מה היתרון? פחות דפיקות לב, פחות מתח, ואיך שלא מסתכלים על זה, עושים רווח מסוים, החיסרון, הרווח לא משמעותי. אז למה שנשקיע בזה? משום שלעיתים עדיף להרוויח מעט ולאורך זמן על פני השקעה קיצונית אחת שרמת הסיכון בה גבוהה, ואם נפסיד אותה סולידיות, נפסיד הכל בטווח קצר.

כשמדברים על השקעות בסיכון נמוך אז מדברים למעשה על השקעות בתשואות נמוכות, כי רמת הסיכון נמוכה.

השקעות בסיכון נמוך מתאימות למי שלא מתמחה בשוק הפיננסים. משקיעים קטנים, משקי בית, שרוצים לחסוך כסף, אנשים שיש להם כסף ולא רוצים לבזבז אותו מצד אחד, מצד שני הם לא זקוקים לו כרגע. אז הפתרון הטוב ביותר עבורם הוא לשים את הכסף בהשקעה בסיכון נמוך. כאשר יחליטו להוציא את הכסף, הם יגלו שיש להם קצת יותר והוא יוכל לשמש אותם לצרכים שונים.

אם אתם מחפשים מנהל השקעות שידע לנהל לכם תיק השקעות, זה הזמן לפנות לבית השקעות כיוון, בית השקעות ייחודי שמתמחה גם בהשקעות בסיכון נמוך וגם בהשקעות בסיכון יותר גבוה. זה הזמן לפנות אל בית ההשקעות ולקבל את כל המידע שאתם מחפשים בתחום.

אין באמור בגדר שיווק השקעות (שיווק השקעות: ייעוץ השקעות כשלנותן הייעוץ יש זיקה ל"נכס פיננסי", להלן: "שיווק השקעות") ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בעל רישיון עפ"י דין, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. המידע אינו מתיימר לכלול חלק ו/או את כל המידע הדרוש למשקיע ו/או ב ו/או כל גוף אחר שהוא, לצורך החלטת השקעה ומשכך, ולמען הסר כל ספק, אינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי, לרבות שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כיוון ניהול תיקי השקעות אינה מתחייבת לעדכן את המידע בכל עת ולפיכך יש לבצע בדיקה מקיפה לרבות התייעצות עם מומחה בתחום הרלוונטי בטרם הסתמכות על המידע האמור ואין להסתפק בעיון במידע בלבד. כוון ניהול תיקי השקעות בע"מ לא תהיה אחראית בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שיגרם מהסתמכות על המידע, אם ייגרמו

מוזמנים לקרוא בנוסף:

מכירת מניות