השקעה בקרן נאמנות

משקיעים רבים, קטנים וגדולים, בוחרים לבצע השקעה בקרן נאמנות, זו יכולה להיות קרן נאמנות שמשקיעה במניות, אגרות חוב, או בהשקעות מסוגים אחרים אשר מאפשרים לבעלי השקעות ליהנות מרווחים לאורך תקופה ארוכה.

השקעה בקרן נאמנות פועלת בצורה הבאה, קיימת קרן שמשקיעה בכלים פיננסיים שונים, לקרן יש מנהל שאחראי על כל נושא ההשקעה. המשקיעים בקרן מקבלים חלק ברווחים שלהם על פי אחוז ההשקעה שלהם ביחס למשקיעים אחרים. כלומר, המשקיע בקרן לא עושה זאת לבדו והוא לא אחראי באופן ישיר על ההשקעה אלא יש מי שמבצע אותה בשבילו (הגוף שמנהל את ההשקעות ומתפעל את הקרן). המשקיע בקרן נהנה מהרווחים על פי אחוז ההשקעה שהוא הכניס לקרן.

חשוב לציין שישנן חברות השקעה שמבצעות השקעה בקרן נאמנות הן בשוק הישראלי והן בשוק בחו"ל, כל מה שצריך להחליט לאיזו קרן נאמנות להצטרף. משקיע חכם בוחן במה הקרן משקיעה ומה היחס בין התשואה לסיכון שלהן, כך הוא יודע אם משתלם לו להשקיע בקרן או שעדיף לו ללכת לאפיקי השקעה אחרים.

היתרונות בהשקעה בקרן נאמנות הן, שהמשקיע איננו עושה זאת לבד ולכן הוא יכול לפזר את הכסף שלו על פי רבדים שונים של השקעות. כלומר הוא יכול לבחור בין מספר השקעות שונות, החל מהשקעה בקרן נאמנות ועד השקעה במניות או אגרות חוב באופן עצמי.

יתרון אחר הוא, שהמשקיע לא צריך לתפעל את הקרן ואת ההשקעות שלו, יש מי שעושה זאת בשבילו. הוא משלם על כך דמי ניהול לחברה המנהלת. כמובן שאם הוא מעוניין, הוא יכול לפדות את כספו מהקרן.

יתרון נוסף, כל קרן נאמנות היא למעשה קרן השקעה שקופה וברורה. כלומר, ברור לכל משקיע במה הקרן משקיעה ועל כן הוא יכול לבחור האם הוא מעוניין להשקיע בה או לא. מן הסתם, יכול כל משקיע להחליט שהוא בוחר בהשקעה במספר קרנות נאמנות, כך הוא יכול לפזר את הכסף שלו בצורה חכמה ובטוחה.

על מנת להשקיע בצורה נכונה אנחנו ממליצים לפנות לחברת כוון בית השקעות. לחברה צוות של מנהלי השקעות מובילים שישמחו לתת לכם מידע בנושא.

אין באמור בגדר שיווק השקעות (שיווק השקעות: ייעוץ השקעות כשלנותן הייעוץ יש זיקה ל"נכס פיננסי", להלן: "שיווק השקעות") ואין בו כדי להוות תחליף לייעוץ השקעות בעל רישיון עפ"י דין, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. המידע אינו מתיימר לכלול חלק ו/או את כל המידע הדרוש למשקיע ו/או ב ו/או כל גוף אחר שהוא, לצורך החלטת השקעה ומשכך, ולמען הסר כל ספק, אינו מהווה בשום צורה תחליף לקבלת ייעוץ מקצועי, לרבות שיווק השקעות המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם. כיוון ניהול תיקי השקעות אינה מתחייבת לעדכן את המידע בכל עת ולפיכך יש לבצע בדיקה מקיפה לרבות התייעצות עם מומחה בתחום הרלוונטי בטרם הסתמכות על המידע האמור ואין להסתפק בעיון במידע בלבד. כוון ניהול תיקי השקעות בע"מ לא תהיה אחראית בשום צורה שהיא לנזק ו/או הפסד שיגרם מהסתמכות על המידע, אם ייגרמו

מוזמנים לקרוא בנוסף:

בתי השקעות מובילים