fbpx

אודות

תמונת אווירה

כדי שנתווה לך דרך

לוגו כיווןכיוון לוגו
תמונת אווירה
להשקעה נבונה, אין תחליף למקצועיות

ברוכים הבאים לכוון בית השקעות בע"מ

כוון בית השקעות – התמחות בהשקעות חו"ל ושירות אישי

כוון בית השקעות הינו בית השקעות ייחודי השם דגש על איכות הניהול ואיכות השירות ללקוח. אנו בכוון בית ההשקעות שואפים למצוינות תוך יישום הכלים האנושיים, הניסיון העשיר, הידע והמקצועיות.

בשנת 1994 הוקמה כוון ניהול קרנות נאמנות בע"מ כחברה המנהלת קרנות נאמנות.

בשנת 2007 הוקמה כוון ניהול תיקי השקעות בע"מ כחברה לניהול תיקי השקעות ללקוחות פרטיים ולחברות.

משנת 2012 מנוהלות הקרנות באיילון קרנות נאמנות בע"מ אשר משמש כמנהל הקרנות וכוון ניהול תיקי השקעות בע"מ משמש כמנהל השקעות חיצוני לקרנות.

מייסד כוון בית השקעות, מר בני מוזס, נחשב לאחד מאנשי שוק ההון הוותיקים בארץ, ולמומחה מהשורה הראשונה בשוק המניות האמריקאי.

מודל קבלת ההחלטות

ניהול ההשקעות מבוסס על שיטה שפותחה בחברה ועל חברי וועדת השקעות מקצועיים עם ניסיון רב שנים. החל מהקמת החברה אימצו מומחי כוון שיטת אסטרטגיה של פעילות בשווקי חו"ל, ובעיקר בוול סטריט תוך יישום הניסיון, היכולת והכרת השוק האמריקאי לטובת תיקי ההשקעות של החברה.

אחד העקרונות שהנחו את החברה בפעילותה בשוק האמריקאי הוא הרצון לקנות ניירות ערך המפוקחים על ידי הרגולציה האמריקאית הנחשבת לקפדנית והמחמירה בעולם. אנו בכוון בית השקעות מאמינים כי הגודל והשקיפות בשוק האמריקאי מאפשרים לחברה להביא לידי ביטוי את הערך המוסף שלה כמנהלי השקעות המתמחים בשוק זה. לשם כך פותחה בכוון בית השקעות שיטה אשר מנחה את מקבלי ההחלטות לבחור את החברות המובילות בתעשיות הנכונות ובעיתוי האופטימלי.

אנו מעמידים לרשותכם ניסיון של שנים ויכולות ניתוח מקצועיות שהוכיחו את עצמן לאורך כל הדרך.

ליהנות מיתרון הגמישות

אחד ממרכיבי הנוסחה הוא היתרון בגמישות ובדינאמיות ובניצול הזדמנויות תוך כדי פיזור נרחב המאפשר ניהול סיכונים קפדני ביותר. מנהל ההשקעות יכול לפעול בגמישות רחבה יותר ובשאיפה לנטרל את הבעייתיות של אחזקה במניות דלות סחירות.

שירות אישי

אנו בכוון בית השקעות מקפידים על שירות איכותי ואישי. אנו מיטיבים להכיר את לקוחותינו באמצעות בירור צרכים מעמיק על מנת לבנות את תיק ההשקעות האופטימאלי עבורם. כל לקוח נהנה מבחירת נכסים המתאימה לצרכיו, גילו, העדפותיו ומידת הגמישות שיש לו בשוק ההון.

אנו מעניקים שירות אישי באמצעות מיטב אנשי המקצוע, המכירים את הלקוחות ואת הרכב תיק ההשקעות שלהם. אנו מעניקים את מלוא תשומת הלב לניהול התיקים, ומקפידים להעניק מידע איכותי, אמין ואדיב ולשמור על קשר ישיר בין הלקוח למנהל התיק האישי שלו.

אם ברצונך ליהנות מניהול השקעות איכותי בשווקים הגלובליים ומניהול אישי של תיק ההשקעות שלך – בית ההשקעות כוון הוא פתרון מצוין עבורך. לקבלת מידע נוסף צור עמנו קשר

בטל 072-33-80-206

יתרונות ניהול תיקים בכיוון

  • דינאמיות בהשקעות

    הכסף שלך נמצא תחת השגחה מתמדת, כל תיק מנוהל עובר בחינה מחודשת של ההשקעות בכל יום ע"י מנהל התיקים האישי.

  • יחס אישי

    בכוון בית השקעות אנו מאמינים שלכל לקוח מגיע יחס אישי. בעת פתיחת תיק השקעות יושב איתך מנהל תיקים ויחד אתם מחליטים איזה סוג תיק מתאים לך ולצרכיך.

  • פיזור גיאוגרפי

    פיזור נכסים פיננסיים בין שווקים שונים לצורך הגדלת נזילות וצמצום הסיכונים.

  • נשענת על מחלקת מחקר

    בכוון בית השקעות משקיעים מאמץ רב על מנת לאבחן את התנודות בשווקים ובתעשיות השונות, לצורך כך משקיעה החברה משאבים רבים ברכישת חומר מחקרי ממקורות רבים ומגוונים. אנו בחברת כוון מקפידים לקבל את העמדות המקובלות בשווקים – הנרכשים ממקורות ידועים כגון בתי השקעות ובנקים, אך יחד עם זאת מקפידים גם לקבל מקורות מידע שאינם תלויים בגורמים המעורבים במסחר ומכאן שהם אובייקטיבים הרבה יותר. בחברה מועסקים מספר אנליסטים שתפקידם לנתח את המידע ולקבל את ההחלטה בנוגע להשקעות.

  • מקבלת החלטות על פי וועדות השקעה

    כוון מקיימת תהליך מובנה של עבודת צוות. ניהול ההשקעות נעשה ע"י צוות המחקר והמסחר ומונחה ע"י החלטות ועדת ההשקעות .

  • שקיפות מלאה

    בכוון ניהול תיקי השקעות מאמינים בשקיפות הניהול מול לקוחותיה.החברה אינה עוסקת בפעילות חיתום ומנהלת את כל כספי הלקוחות בחשבונות הבנק של הלקוחות ועל שמם. החברה לא גובה החזרי עמלות בגין פעולות המבוצעות בחשבונות הלקוחות בבנקים, מה שמאפשר ללקוח להנות מעמלות מוזלות באופן משמעותי בחשבונות האישי.

כוון בעיתונות הכתובה :

גלובס
גלובס
גלובס
כיוון לוגו
בודק...